sunnuntai 22. tammikuuta 2012

10 tietoa mitä sinun pitäisi tietää koirastasi!

1. Elän vain noin 15 vuotta, jokainen ero sinusta on minulle surullinen.
2. Anna minulle aikaa ymmärtää, mitä sinä minulta vaadit
3. Anna minun luottaa sinuun - olet minulle koko elämäni
4. Älä ole minulle kauan vihainen, äläkä rangaistukseksi sulje minua sisälle
5. Sinulla on työsi, ystäväsi ja harrastukseksi, minulla on vain sinut
6. Juttele minulle, vaikka en itse sanoja ymmärräkkään, olen iloinen kuullessasi äänesi
7. Muista, etten voi milloinkaan unohtaa millainen sinä minua kohtaan olet
8. Ennenkuin lyöt minua, muista, että voisin upottaa hampaani käteesi, mutta minä en käytä väkivaltaa sinuun.
9. Pidä huolta minusta, kun tulen vanhaksi, muista että myös sinä vanhenet!
10. Ole kanssani kun minulla on vaikeaa. Kaikki on helpompaa kun saan huomiosi! :)

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! ♥ Jos kommenttiboksia ei näy, niin sivun päivittäminen pitäisi auttaa :)