perjantai 13. joulukuuta 2013

Luukku 13

Koirien ohjeet ihmisille:
-Älä tule kotiin haisten vieraalle koiralle. 
-Sinun täytyy ruokkia minua samoilla herkuilla minua kuin itse syöt
-Älä kutsu minua tai ohjaa minua pesulle.
-Päästä minut aina ulos, vaikka olisinjuuri tullut sisälle, koska yksi kohta alueesta jäi haistelematta.
-Saan nukkua missävain, vaikka se tarkottaisi, että sinä nukut lattialla tai sohvalla.
.Älä kiellä minua haukkumasta, kun olet puhelimessa, kuulin tuulen puhaltavan puissa.
-Älä siirrä minua, kun nukun poikittain sängyssä, sinulla on kyllä tilaa reunoilla.
-Älä kuvittele lähteväsi huoneesta ilman minua.
-Jos se putoaa lattialle, se on minun.
-Et koskaan käy vessassa enää yksin.

(tekijä tuntematon)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥ Jos kommenttiboksia ei näy, niin sivun päivittäminen pitäisi auttaa :)