perjantai 16. joulukuuta 2011

Top3 lempilelut!

"Mulle ja Kertulle kelpaa melkein kaikki lelut. Oli sitten kyseessä vinkulelut tai pehmolelut, rakastetaan lelua koko sydämmellä! Me ei tuhota leluja, mutta tokihan ne aina kuluu käytössä ja ennenkaikkea likaantuu.. Mun yks lemppareista on Torsti-lehmä! ( ja jos joku ei tiedä kuka Torsti on, niin selailkaapa tuonne alemmas, niin näette!)
Kerttu on aika pallo- ja vinkuhullu! Ja Kerttu rakastaa ylikaiken jo valmiiksi "teurastettuja" leluja! Mä taas tykkään enemmän pehmoleluista! :)

Nyt lelujen esittelyyn:

Eli tässä esittäytyy Torsti, erittäin kulunut ja nuhjaantunut pehmolehmä, mutta sitäkin tärkeämpi! Torstia on paikkailtu ja pesty aina tarpeen mukaan:)

Toiselle sijalla kipuaa melkein minun kokoinen pehmolelu, ihan paras lelu retuutusleikkeihin:

Jaetulle kolmannelle nousee vetolelut, sekä käsilenkillä että ilman, näitä on kiva nakella ja ottaa kiinni, lisäksi meillä ulkona on leluina tälläset, nää on kattokaas helppo laittaa pesuun:

Sekä vinkulelut:

Lisäksi me Kertun kanssa rakastetaan meidän "treenileluja", joita käytetään temppujen opettelussa sekä agilityssä palkkiona:
Mun treenilelu
Kertun treenilelu

Minkämoisia leluja teillä muilla on? Onko teidän leluista joku ehdoton lemppari? :)"

Terkuin , Hertta


2 kommenttia:

  1. Kivoja leluja! :)

    Juu Sofilta sain myös molemmat kulmahampaat talteen, mutta Milalta en ole vielä yhtään irronnutta hammasta tavannut. Tosin ne onkin ollut vasta pieniä etuhampaita kun on lähtenyt.

    VastaaPoista
  2. Sulon ehdoton lemppari on jättinalle, josta olen aiemmin tehnyt postauksen blogissani. Se on Suloa monta kertaa isompi, mutta lähes joka päivä se sitä kuljettaa ja painii sen kanssa :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥ Jos kommenttiboksia ei näy, niin sivun päivittäminen pitäisi auttaa :)